به تازگی شرکت Nvidia در مورد تکنولوژی گرافیکی به کار رفته در ساخت Killing Floor 2 صحبت کرده و یک دسته اسکرین شات های جدید از این بازی منتشر کرده است .
از جمله تکنولوژی نام برده شده ، در طراحی و رندر صورت های بازی هست که از Screen Space Sub-Surface Scattering یا به اختصار SSSS استفاده شده است . یکی دیگر از این تکنیک ها ، Screen Space Reflections یا به اختصار SSR میباشد که در طراحی انعکاس های نور در بازی کاربرد دارد . این بازی در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم های PC , PS4 منتشر خواهد شد .
اسکرین شات های زیبای این بازی :
واقعا تصاویر جالبی بود تازه دیدم…تشکر ازنویسنده